Eilen tulin tähän Etelä-Pohjanmaalle systerin luo. Kytkinpoljin alkoi temppuilee matkalla. Poljin ei palaudu ylös joka kerta normaalisti, vaan jää puoliväliin. Ei luistata, ei täristä, eikä muita oireita. Samaa oli viime kesänäkin, mutta oireet meni ohi ja ajattelin, että se on vaan lattiamatto huonosti paikallaan. Sopivasti minun tuuria, että jos tästä tulee taloudellinen katastrofi. Vuosi sitten keväällä ostin tämän seattini ja painelaakeri vaihdettiin heti sen jälkeen (Delta-auto). Kävin kyselemässä paikalliselta auton korjaajalta, josko hän tänään vielä ehtisi katsoa ja kokeilla autoa, josko löytäisi mitään. Lupasi soitella päivän aikana ja katsoa. Ennen sitä ei siis lähdetä matkaan, ellei sitten Delta-autosta asia selviä, täytyy sinnekin soitella neuvottelupuhelu.
Eilen tarkistelin varusteita ja huomasin että Navilight ei toimi. Navilight on kulkuvaloni, joka kiinnitetään päähineeseen vahvalla magneetilla. Menee vaihtoon. Soitto liikkeeseen tänään. Vaihtoehtona olisi ollut kulkuvalo, kuten veneissä, sellainen metrinen kepakko, jonka päässä on valo. Tällaisen olisi voinut kiinnittää kajakkiin vaikka peräsimeen tarkoitettuun reikään. Tällainen keppi haittaisi kyllä mahdollista pelastautumista ja kajakin käsittelyä pitkällä vedolla. Valo pään päällä on siis parempi vaihtoehto tämän vuoksi.
Eilen tarkistelin varusteita ja huomasin että Navilight ei toimi. Navilight on kulkuvaloni, joka kiinnitetään päähineeseen vahvalla magneetilla. Menee vaihtoon. Soitto liikkeeseen tänään. Vaihtoehtona olisi ollut kulkuvalo, kuten veneissä, sellainen metrinen kepakko, jonka päässä on valo. Tällaisen olisi voinut kiinnittää kajakkiin vaikka peräsimeen tarkoitettuun reikään. Tällainen keppi haittaisi kyllä mahdollista pelastautumista ja kajakin käsittelyä pitkällä vedolla. Valo pään päällä on siis parempi vaihtoehto tämän vuoksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti